همایش خودروهای کلاسیک شاهین شهر (جمعه 24 تیر 1390)

 و اما سری اول تصاویر بسیار زیبای همایش خودروهای کلاسیک شاهین شهر.

 با تشکر از جناب آقای مهدی هیهاوند و آقای علیرضا فرهادیان برای برگزاری این گردهمایی گرم و زیبا.

برای دیدن این تصاویر، روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

 

\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://7ruby.com

با سلام خدمت دوست عزیز،اقا شایان
وبلاگ پر محتوا و خیلی خوبی داری و من از اتفاق های اطرافم خیلی چیزا فهمیدم
واقعیتش اینه که مدتیه دنبال یه ماشین خارجی قدیمی هستم که هم سالم باشه و هم حداکثر 6 قیمتش باشه.
زیاد دنبالش گشتم ولی اونی که میخواستم رو پیدا نکردم
ازت خواهش میکنم اگه میتونی بهم کمک کن.
یه ماشین که زیاد دراز و بزرگ نباشه و خوشگل هم باشه.
زیاد قدیمی هم نباشه
ادرس ایمیلم رو که براتون فرستادم
این هم شماره ی همراهم
09137944479
صفری
خوشحال میشوم که خودت بهم معرفی کنی یا جایی رو توی اصفهان بگی که برم
چیزی مثل نمایشگاه یا بورس اینجور ماشین ها
بازار ماشین ها هم رفتم ولی اونی که دنبالم نیست
گفتم شما که داخل این نمایشگاه ها هستی مصلما میتونی کمکم کنی.
بدرود
منتظر جوابت هستم
فقط خواهش سریع
چون خیلی وقته دارم میگردم و دیگه کم کم دارم خسته میشم
ممنون
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد